07 December 2008

Kebimbangan untuk Wenger


Matt Le Tissier merasakan bahawa Arsenal mesti mempunyai lebih klinikal di depan gol tetapi masih berhak ke atas kemenangan 1-0 mereka ke atas Wigan.

Emmanuel Adebayor mengenakan Wigan 15 minit sebelum tamat masa pertama tetapi untuk semua pemain Gunners itu tiada langsung peningkatan yg dapat dilihat dan pada perlawanan itu juga Emile Heskey mampu memberikan 1 mata untuk pasukannya.

"Separuh masa pertama itu langsung tidak mempengaruhi,"Le Tissier memberitahu Soccer Saturday. " Arsenal nampaknya lebih bertambah baik pada separuh masa kedua dan mereka mencipta begitu banyak peluang. Adebaoyr dan RvP kedua²nya mempunyai peluang yg baik untuk menambah jaringan untuk Arsenal.

"Bakari Sagna juga mempunyai beberapa peluang yg berharga tetapi walaupun Wigan ketinggalan 1 - 0 mereka masih lagi tidak mengalah.  Wigan hampir mendapat sepakan penalti apabila Kolo Toure dan Henri Camara bertengkar tetapi mereka tidak akan dapat sepakan panalti tersebut kerena mereka hanyalah sebagai pasukan pelawat disitu"

No comments: