15 December 2009

Cech melancarkan bermain permukaan 3G


Setelah membuka Pusat XCEL tiga tahun lalu, Petr Cech kembali untuk memulakan pusat gelanggang bolasepak baru.

Xcel3 baru pada kemudahan pada Thames Walton tidak boleh tercapai tanpa bantuan daripada £ 949,500 daripada Yayasan Football dan akan digunakan untuk menyediakan pelbagai kegiatan sepak bola kepada pemain dari segala usia dan kemampuan di Elmbridge.

Football Yayasan adalah sukan terbesar amal, pelaburan £ 40m ke akar umbi sukan setiap tahun, yang disediakan oleh Premier League, Persatuan Bola sepak dan kerajaan.

Dengan penambahan baru generasi ketiga buatan rumput lapangan, Kompleks Kenyamanan XCEL Elmbridge termasuk beberapa kemudahan terbaik di daerah. Penerangan yang penuh gelanggang juga boleh dibahagi menjadi tiga bahagian selama lima-a-side berpadanan. Hibah Foundation juga membiayai empat ruangan tukar paviliun, terletak berdekatan dengan gelanggang.

memberikan kesempatan


Situs ini akan menjadi asas untuk memenangi anugerah Chelsea pembinaan masyarakat dan isu sosial bekerja di daerah - memberikan kesempatan bagi ribuan anak-anak tempatan serta menggunakan sepakbola sebagai kenderaan untuk melibatkan orang-orang muda tidak puas, menebang jenayah dan perilaku anti-sosial.

Majlis juga akan memaksimumkan penggunaan gelanggang, dan melibatkan pelbagai rakan kongsi untuk membantu mengembangkan sepakbola di masyarakat luas, termasuk Casuals Walton dan Kecacatan County Surrey Kumpulan FA.

Cech, yang sedang menghadiri pembukaan sebagai sebahagian daripada Kumpulan Premier Pemain Tempat program, berkata: "It's great daerah kini mempunyai gelanggang baru yang besar ini dan melihat begitu banyak anak di sini menikmati diri mereka sendiri.

"Saya gembira bahawa Chelsea, Football Foundation dan Dewan Borough Elmbridge menempatkan sesuatu kembali kepada komuniti mereka dan aku tahu pelatih Chelsea berharap untuk memperluaskan pekerjaan besar yang mereka lakukan di masyarakat."

sukan penyediaan

Paul Thorogood, Ketua Pelaksana Yayasan Football, berkata: "Yang baru lapangan rumput sintetis dan paviliun menukar secara besar-besaran ini akan meningkatkan penyediaan sukan bagi masyarakat tempatan dan saya gembira bahawa Yayasan Sepak Bola geran daripada hampir $ 1 juta telah membantu membuat projek ini terjadi.

"Sejak dilancarkan pada bulan Julai 2000, Yayasan telah melabur lebih dari £ 374m ke akar umbi 7.400 projek dengan wang yang disediakan oleh Premier League, FA dan Kerajaan. Oleh kerana itu sangat pantas bahawa kiper Chelsea Petr Cech adalah membuka halaman rasmi."

Portofolio Holder untuk Kenyamanan dan Budaya, Dewan Jan Fuller, berkata: "Majlis sangat bangga telah mencapai seperti kemudahan yang berkualiti tinggi baik dari segi desain dan selesai.

"Ini mewakili nilai wang yang besar dan menawarkan pengalaman sukan yang fantastis bagi mereka yang mengupah kemudahan. Xcel3 memaparkan Elmbridge on-akan komitmen untuk membawa kemudahan sukan yang lebih baik kepada masyarakat. Kami mendesak semua

No comments: