10 December 2009

Duo wolves melawat kebun amal projek


olverhampton Wanderers 'Kevin Doyle dan Sylvan Ebanks-Blake melawat The Walled Garden Projek di Shifnal.

Pemogokan perkongsian pergi sebagai wakil daripada wolves aid untuk bertemu hanya beberapa dari anak-anak dan orang dewasa muda yang telah diuntungkan dari Serigala Aid sokongan.

wolves Aid, bahagian daripada Wolves Community Trust, telah menyumbang £ 45,000 (£ 15.000 per tahun selama tiga tahun) untuk projek, sebuah pertubuhan amal ditubuhkan untuk memberikan kesempatan bagi pendidikan vokasional dan latihan keluar dari kelas untuk anak muda dengan kesulitan belajar dan fizikal cacat.

Lawatan merupakan sebahagian daripada Liga Premier 'Tempat Pemain' inisiatif yang menampilkan pekerjaan yang 20 kelab lakukan dalam komuniti tempatan mereka.

Juga sebagai ditunjukkan di sekitar lokasi oleh pengurus projek Rozz Crockford, Kevin dan Sylvan membantu membangun dan membina scarecrows burung dan bug kotak di samping murid-murid gembira!

kemahiran komunikasi

Ditubuhkan pada 2004, Walled Garden etos Projek dibina di atas penemuan, eksplorasi, pemuliharaan dan penglibatan untuk meningkatkan kemahiran praktikal, meningkatkan prospek pekerjaan dan sukarela, dan meningkatkan kepercayaan diri dan harga diri.

Penekanan ditempatkan pada peribadi, sosial dan perkembangan emosi serta menekankan pada pengembangan celik huruf, mengira, dan kemampuan komunikasi.

Crockford Perkataan daripada sumbangan Bantuan Serigala: "Itu membantu projek untuk lestari - Kita sekarang boleh mengupah orang untuk melakukan ajaran yang membebaskan waktu saya sehingga saya boleh fokus pada pengurusan projek.

"Ini bererti bahawa saya diharapkan dapat menggerakkan projek dan seterusnya dan ke atas - kami sekarang membantu lebih dari 150 anak-anak muda sebagai lawan menjadi 80 sebelum sumbangan!"

pembangunan masyarakat

wolves Aid, bahagian daripada Wolves Community Trust, menyumbang lebih daripada £ 100,000 setiap tahun untuk amal tempatan dan kumpulan masyarakat.

Pada bulan Januari 2008, Steve Morgan, Ketua Wolverhampton Wanderers mengumumkan bahawa ia akan memberikan paling sedikit 10 peratus daripada anggaran tahunan Yayasan The Morgan sedekah kepada Serigala Bantuan menguntungkan badan amal tempatan di daerah Wolverhampton.

Akan Clowes, Wolves Community Trust Perkataan Pengurus Operations lawatan: "Kami senang bisa menyokong projek yang bermanfaat seperti di sini di Albrighton.

"Bantuan Serigala pelaburan yang telah membolehkan pembangunan yang signifikan di sini di The Walled Garden kemudahan selama 12 bulan terakhir.

"Melalui sumbangan bantuan Serigala baru-baru ini kami telah membantu mencipta dan mengekalkan banyak amal dan organisasi tempatan untuk kepentingan masyarakat tempatan selama bertahun-tahun yang akan datang.

"Ini menunjukkan komitmen ketua kami Steve Morgan, pemain dan kakitangan kami untuk menyokong pembangunan masyarakat di komunitas kami.

"Memiliki sokongan daripada pemain melalui inisiatif Players Tempat serlahkan membantu pekerjaan sedang dilaksanakan oleh Komunitas Serigala Trust."

No comments: